.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاي خالي موزه در ساري

دوازدهمين اجلاس مجمع مشورتي روساي كميسيون‌هاي فرهنگي، اجتماعي و زيست شهري مراكز استان‌هاي كشور دستاوردهاي خوبي داشته است.

نايب رئيس كميسيون فرهنگي شورا در جلسه علني اين نهاد با بيان مطلب بالا گفت: برگزاري اين اجلاس فرصتي را فراهم كرد تا اعضاي مجمع مشورتي كه روساي كميسيون‌هاي فرهنگي شوراهاي شهر مراكز استان‌هاي كشور هستند، با ساري آشنايي بيشتري پيدا كنند.

محمد دامادي ادامه داد: طرح دوستدار كودك، طرح الزام شهرداري‌هاي مراكز استان‌ها به اجراي نظام مديريت محيط زيست، احيا و تقويت ورزش‌هاي باستاني، محلي و بومي، جلوگيري از محدود شدن زمان شوراهاي دوره چهارم، طرح كاهش و ساماندهي آسيب‌هاي اجتماعي، الزام شهرداري‌ها در راستاي تهيه برنامه توسعه فرهنگي و اجتماعي شهرها مصوبات دوازدهمين اجلاس بوده است.

عضو مجمع مشورتي كشور تصريح كرد: اجرايي شدن اين طرح‌ها مسئله مهمي است كه همكاري و تعامل شهرداري‌ها و شوراهاي مراكز استان‌ها را مي‌طلبد.

دامادي در بخش ديگر سخنانش به كيفيت سازه‌ها و نظارت بر آنها اشاره كرد و گفت: افزايش سطح كيفي سازه‌ها و بناهاي شهرها مسئله مهمي است كه بايد بارها و بارها مورد تاكيد قرار گيرد تا حساسيت آن براي مديران و شهروندان نهادينه شود.

رئيس كميسيون فني و عمراني شوراي شهر ساري با اشاره به بحث لفاف گفت: در جلسه علني قبل هم بر اين موضوع تاكيد كردم لذا در اين جلسه هم به همين موضوع اشاره مي‌كنم كه موضوع لفاف مسئله مهمي است كه توجه به آن ضروري است.

دامادي با بيان اينكه در حال حاضر هيچ قانوني در حوزه لفاف وجود ندارد، با تاكيد بر اينكه در بلند مرتبه سازي بايد به روشنايي معابر و نورگيري سازه‌هاي مجاور هم توجه شود ، گفت: تنها در شهرهاي تنكابن و بابلسر در اين حوزه كار كردند و هم اكنون نيز در ساخت و سازهاي اين دوشهر اتفاق مي‌افتد.

عضو شوراي شهر ساري در بخش ديگر سخنانش بر لزوم حفظ هويت تاريخي مركز استان تاكيد كرد و گفت: همه امور خدماتي كه در حيطه وظايف شهرداري‌هاست بايد در راستاي حفظ ميراث فرهنگي كه هويت تاريخي ماست، انجام شود.

وي ادامه داد: خيابان‌هاي مركزي ساري، شناسنامه تاريخي مركز استان است و نبايد با ساخت و سازهاي جديد از بين برود و بهتر است شهرداري و شورا براي از بين نرفتن آنها، طرح‌هاي يكسان بهسازي و يا ساخت سازه‌هاي جديد با نماهاي متحدالشكل مطابق با همان بافت ارائه شود.

دامادي همچنين از اجراي طرح ساماندهي دور ميادين شهرداري (امام حسين (ع)) و شهدا سخن گفت و اظهار داشت: براي نوسازي و بهسازي اين ميادين بايد طرح جامع و كارشناسي شده‌اي ارائه كنيم.

رئيس كميسيون فني و عمراني شوراي شهر ساري همچنين به فقدان موزه در ساري اشاره كرد و گفت: جاي خالي موزه كاملا در مركز استان مازندران احساس مي‌شود و مي‌توان با انجام كمترين هزينه نسبت به راه‌اندازي يك موزه آبرومند در ساري اقدام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.449 seconds.